Αναμφίβολα, ολόκληρος ο κόσμος χρησιμοποιεί τα κινητά και οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την υπηρεσία εύρεσης τοπικών επιχειρήσεων στο Smartphone, το IPhone ή το tablet τους. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα προκύπτει ότι οι μικρές επιχειρήσεις εξοικονομούν περισσότερες από 800 εκατομμύρια εργατοώρες το χρόνο με τη χρήση mobile apps. Επιπροσθέτως, η έρευνα βρήκε ότι το 31% των επιχειρήσεων με 20 ? 25 ή λιγότερους υπαλλήλους χρησιμοποιούν mobile apps και παρατηρούν κέρδη στην ελάττωση του χαρτιού, στην παραγωγικότητα και στην ικανότητα να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των καταναλωτών για μια πιο δυναμική mobile εμπειρία.
Στην εποχή μας, οι mobile συσκευές καθίστανται ως ένας κυρίαρχος τρόπος επικοινωνίας και τα apps γίνονται τώρα ένα απαραίτητο μέρος του πως αλληλεπιδρούμε με την τεχνολογία, είτε είναι για προσωπική ή για επαγγελματική χρήση. Το να δημιουργήσετε ένα app για την επιχείρηση σας ενέχει πολλή σκέψη και σχεδιασμό, έτσι σας παρέχουμε με μια λίστα 10 συμβουλών που οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να ακολουθήσουν για να δημιουργήσουν ένα ηγετικό app.
1.Καθορίστε το Σκοπό του App σας
Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την επεξεργασία της mobile στρατηγικής σας. Το να δημιουργείτε μια ξεκάθαρη προοπτική της επιχείρησης σας ή της ανάγκης του πελάτη που θα λύσει το app σας είναι πραγματικά πολύ σημαντικό στο να παρακινεί τους mobile χρήστες να το κατεβάσουν. Λάβετε επίσης υπ? όψιν τα mobile apps των ανταγωνιστών σας και προσπαθήστε να βρείτε πως μπορεί το app σας να είναι πιο επιτυχημένο.
- Βρείτε την Αγορά/ το Κοινό στο οποίο στοχεύετε
Με το να προσδιορίσετε το κοινό ή την αγορά στην οποία στοχεύετε είναι το δυσκολότερο κομμάτι. Αλλά άπαξ και γνωρίζετε σε ποιον στοχεύετε, τότε είναι πολύ πιο εύκολο να καταλάβετε τι τύπο app μπορείτε να αναπτύξετε για να τους προσεγγίσετε. Οπότε, κοιτάξτε για αποτελέσματα δημοσκοπήσεων και ρωτήστε τους τρέχοντες πελάτες σας για τη γνώμη τους. Είναι πιο πιθανό να είναι χρήστες iOS ή Android; Τι τύπος app θα μπορούσε να έχει απήχηση σε εκείνους; Αυτοί είναι κάποιοι παράγοντες πολύ ζωτικής σημασίας οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να καταστρώσετε μια στρατηγική ανάπτυξης του mobile app σας. - Φροντίστε το App σας να είναι απλό, αλλά διαφοροποιείστε το
Η μοναδικότητα είναι ένα από τα πιο καίριας σημασίας συστατικά στην διαδικασία του να κάνετε το app σας μια εμπορική επιτυχία. Φροντίστε το app σας να είναι απλό από θέμα σχεδίασης, user-friendly και συνεπές. Κάντε το καλύτερο, γρηγορότερο, πιο ισχυρό ή εξέχων με διαφορετικό τρόπο από άλλα apps στην αγορά. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό αυτή η διαφορά η οποία δίνει πρόσθετη άξια στο app σας να είναι ξεκάθαρα κατανοητή και ευπρόσδεκτη από τους καταναλωτές. Παρ? όλα αυτά, μην προσπαθήσετε να γίνετε η λύση για τον καθένα ή για το κάθε πρόβλημα. - Ωφεληθείτε από αυτά που ήδη έχετε
Αναπτύσσοντας ένα app χρησιμοποιώντας κείμενο, εικόνες, video, περιεχόμενο και πόρους που ήδη χρησιμοποιείτε σε πολλά άλλα κανάλια, σας επιτρέπει να κάνετε ένα app το οποίο αντικατοπτρίζει το ?brand? σας με την ίδια εμφάνιση και την αίσθηση των ?native? Android και iPhone apps. Για παράδειγμα, αν διευθύνετε ένα εστιατόριο, τότε μπορείτε να συμπεριλάβετε το μενού, τη λίστα για τα κρασιά και τις ώρες λειτουργίας και τότε μπορείτε να δελεάσετε τον πελάτη να σας επιστρέψει στο app απλά με το να περιλαμβάνει ένα RSS (Rich Site Summary) feed των σπέσιαλ πιάτων της ημέρας. - Εξαιρετικός Σχεδιασμός του App
Να έχετε κατά νου ότι τα apps με περισσότερα φρου-φρού και αρώματα δεν προσελκύουν περισσότερους καταναλωτές. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του app, χρειάζεται να επικεντρωθείτε στο τελικό προϊόν και να είστε σίγουροι ότι όλες σας οι προσπάθειες εστιάζονται στον τελικό χρήστη και επικεντρωθείτε στο πως αντιδρούν και αλληλεπιδρούν με το app σας.
Η μέση διάρκεια προσοχής είναι περίπου 10 δευτερόλεπτα, έτσι τα app σας χρειάζεται να παρέχουν μια άμεση και ολοφάνερη αξία. Βασισμένοι στην γνώση της δουλειάς σας, χρειάζεται να δημιουργήσετε μια περιγραφή του τι μπορεί να κάνει το app. Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, χρειάζεται να βρείτε μια ομάδα από mobile app developers οι οποίοι να έχουν ένα αποδεδειγμένο ιστορικό επιτευγμάτων. Επίσης, ζητήστε να σας δείξουν επίκαιρα δείγματα δουλειάς. - Σχεδιάστε ένα App για πολλαπλές πλατφόρμες
Μπορείτε να αναπτύξετε ένα app για πολλές πλατφόρμες ταυτόχρονα, από το να ξοδεύετε όλο το χρόνο και τα χρήματα σας σε μια πλατφόρμα πριν προχωρήσετε στην επόμενη. Αυτό θα διευρύνει οπωσδήποτε το ?reach? σας έτσι ώστε να βοηθήσει τη μικρή σας επιχείρηση να γίνει γνωστή σε περισσότερους πελάτες μέσω του mobile app σας. Επιπλέον, νέες εξελίξεις στην HTML5 επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μία ?native? app-like εμπειρία στον mobile browser.
Εκτός αυτού, νέα frameworks επιτρέπουν στους app developers να ωφεληθούν με εύκολο τρόπο από τα HTML5 και CSS3 web standards και έτσι να καταστήσουν ικανά τα web apps να μοιάζουν σαν ?native?. Επίσης, αφού είναι web applications μπορούν να διανεμηθούν εύκολα μέσω QR κωδικών, μηνυμάτων κειμένου και social media καναλιών όπως το Facebook και το Twitter. - Δημιουργήστε ένα γρήγορο App
Το mobile app σας θα πρέπει να φορτώνει γρηγορότερα από ένα mobile website. Γι? αυτό, εξασφαλίστε ότι η mobile web app κατασκευή σας, διατηρεί τον χρόνο download του app σε όχι περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα. - Τεστάρετε το App σας
Πρέπει να τεστάρετε το app εξαντλητικά έτσι ώστε να αποτρέψετε σφάλματα από το να φτάσουν στον τελικό χρήστη. Λάβετε υπ? όψιν το ότι αν οι χρήστες του app αντιμετωπίζουν προβλήματα ή έχουν θέματα, τότε το ?brand name? της εταιρίας σας θα σημειώσει πτώση. - Τιμή
Ένας βασικός παράγοντας στην επιτυχία του app σας είναι η τιμή ενός app. Ενώ ένα δωρεάν app ακούγεται πάντα καλύτερα στους mobile users, αυτό δεν θα είναι τόσο καλό για εσάς ειδικά καθώς έχετε να πληρώσετε κόστη όπως την ?Άδεια Developer? για την app development εταιρία με την οποία συνεργαστήκατε. Έτσι, πριν τη κυκλοφορία του app κάντε μια μεγάλη οικονομική απόφαση. Η μέση απόδοση στην επένδυση (RPI) για το app μιας μικρής επιχείρησης εξαρτάται πραγματικά από το τι κάνει το app της. Αν το κόστος της ανάπτυξης του app ανακτάται σε 1 ή 2 χρόνια, τότε είναι μία καλή επένδυση. - Σχεδιάστε προσεκτικά στρατηγική προώθησης για το App σας
Μην κάνετε υποθέσεις ότι το app σας θα εκτιμηθεί και θα αγαπηθεί από τους χρήστες από το γεγονός ότι εσείς πιστεύετε ότι είναι σπουδαίο. Θυμηθείτε, το να δημιουργήσετε κάτι πολύτιμο δεν θα έχει σημασία τελικά, αν δεν βρείτε το χρόνο να το προβάλλετε με μια στρατηγική προώθησης. Λάβετε υπ? όψιν και το κοινό στο οποίο στοχεύετε καθώς και το είδος του κλάδου στον οποίο βρίσκεστε.
Επιμέλεια άρθρου: https://aboutnet.gr/blog/2510-10-kales-mobile-app-development-symvoyles-gia-mikres-epixeiriseis